Jag älskar er familjen!

Nu har de gått bra länge sen jag träffade min familj. Jag menar inte Anders, han träffar jag ju dagligen. Men min familj som jag alltid har haft närmast hjärtat.
Jag börjar återigen få en abstinens efter dom. Varför ska vi bo så lång ifrån varandra?
Egentligen är de ju inte så långt. De är ju bara ungefär 9 mil. Men varför finns inte tiden? Varför finns de bara 24 timmar på dygnet? Varför är helgerna bara 2 dagar?

Jag vill kunna åka förbi mamma o pappa och bara säga hej, utan att behöva planera flera dagar i förväg.
Jag vill ju se mina älskade syskonbarn när dom växer upp. Jag vill kunna vara där för dom. Jag är ju trots allt deras fadder/ gudmor.

JAG ÄLSKAR ER MIN UNDERBARA FAMILJ! MIN MAMMA, PAPPA, SYSTER OCH MINA SYSKONBARN! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0