Ni jäklar blir de hem o börja omvandligen ...

img_1614 (MMS)

Ni jäklar blir de hem o börja omvandligen i matrummet. Jag är helt exalterad :) jag längtar så otroligt mycket till de e klart!  Vi har köpt allt vi behöver. Smågrejerna la jag upp på bandet när vi skulle betala o de stora grejerna låg kvar på vagnen. Anders tog listerna för att kapa dom. Jag betalade tog vagnen och gick. När Anders va klar med kapningen o skulle ja ta en klunk cola som jag köpt. Ja börja undra vart fan den tagit vägen. Jo, jag hade såklart glömt allting på bandet och var påväg därifrån. Jag fick en skrattattack för att min tankspridda hjärna inte fungerar.. Kul om vi hade åkt därifrån och upptäckt att alla saker inte följde med hem. Jag hade garanterat blivit bannad av Anders :) nu är vi iaf på väg till Willys för att storhandla :)


Kommentarer
Postat av: Erika(jyringen)

åååhh det är så kul att göra om och nytt där hemma =) tyvärr är det oxå dyrt..då tar väl före å efter bilder så vi får beundra och bli avundsjuka =)

2010-11-07 @ 16:50:55
URL: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0