Omskola mej till bilmeck?

Jag hoppas min bil kommer gå som på räls idag.
Det är en röd lampa som har blinkat till lite då och då, men de har gått så snabbt så jag har inte hunnit se vad de är för lampa.
Igår kväll kollade vi vad de kan vara. När jag startade tänningen så gissade jag på att de är oljelampan  som blinkar till.
Jag hade så rätt.
Oljan var nästan helt slut. Så den fyllde vi på. Jag fyllde även på spolarvätska.

Jag kanske borde omskola mej till bilmeck ;) haha
De skulle va nåt. Jag kan verkligen ingenting om bilar. De är inget som intresserar mej heller.

Men nu vet jag hur och vart man fyller på olja. Spolarvätska kunde jag fylla på. De gjorde jag i somras :)



Jag har galet ont i min mage. På högersida brevid naveln nästan. Undrar om de är pga hostmedicinen? Nu är jag iaf klar med den. Jag vill inte använda den nåt mer. Hoppas bara att hostan är borta. Det återstår att se. Jag hostar inget på dagarna, men på nätterna då jäklar..

Nää nu ska jag ta och kolla minalmenacka. Har glömt att fylla i en del saker i den.

Kommentarer
Postat av: feztis

Tack så mycket :)



Haha bilmek kan ju funka :p

2010-11-01 @ 10:03:29
URL: http://feztis.blogg.se/
Postat av: Mira

Usch! God bedring!

2010-11-01 @ 11:21:16
URL: http://www.mirasaab.com
Postat av: Anna Katana

Du är ju värsta bilmekanikern, öppna egen verkstad kanske? (:

Jobbigt att du inte kunnat sova med din hostande pojkvän bredvid dig. Du har inte funderat på att lägga dig i soffan eller något för att slippa höra det? :D Eller slänga ut honom där, haha.

2010-11-01 @ 13:02:00
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0