Pallen- Före och Efter

Idag har jag mest gjort ingenting.
Jag har visserligen kört in lite ved. De var helt tomt med de, och vi vill ju gärna ha varmvatten ikväll :)

Jag har även dammsugit huset. Alla 2 våningar. Känns ruskigt skönt att ha de gjort.
Vad mer?

Joo jag tänkte ju att jag skulle ta tag i våran kökssoffa. Den e furu och ska bli vit. Dock fanns de inte tillräckligt med färg. Så imorn när mamma, pappa och måns kommer skulle pappa ta med sig färg till mej :D

Så eftersom de inte blev nåt målande och jag var så taggad på att måla tog jag mej an våran köks pall.

Före bilder




En vanlig IKEA pall.... Fruktansvärt fula..

MEN nu är den...



Svart och betydligt finare :)
Hade jag fått välja hade den blivit vit den med. Men nu blev den svart... Visserligen mitt val. Jag tror Anders tycker att de är en onödig sak att måla :D


Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Åh vad kul! De är grymma. 80-talsdisco ska de va! ;) Vad händer i helgen? Puss

2010-11-19 @ 16:37:20
URL: http://bimboboy.com/blogg
Postat av: Micke

Snyggt jobbat! Min fru gör detsamma, men hon målar det mesta vitt. :-)

Önskar dig en riktigt bra helg tillbax!!! :-)

2010-11-19 @ 20:42:03
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0