Tossiga zina! Undrar om hon tycker att det...

img_1627 (MMS)

Tossiga zina! Undrar om hon tycker att det är bekvämt att ligga på golvpappen :) Här hemma händer de grejer. De går inte så fort, men vi har inte bråttom ;) jag har iaf tvättat taket och panelen. Riktigt skitgöra måste jag nig säga att det är! När vi nästan va hemma kom Anders på att man måste måla taket. Skit! De hade jag inga planer på att göra. Men lika bra att göra rätt från början.. Jag hoppas att jag hinner måla taket idag, för då kan jag köra väggarna imorn. Allt e ju redan spacklat. Man skulle lätt kunna tro att jag är född till spacklare ;)


Kommentarer
Postat av: jennie

Va du är duktig!!

Och sötnos hunden som gillar att ligga på papper..

kram

2010-11-07 @ 12:50:36
URL: http://boobee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0