Dagförvirrad

Hoppsan! För en stund fick jag för mej att de va torsdag idag :o oj så fel man kan ha..
Tur att de inte är dr. Trots min förkylning och halsonda så är jag grymt taggad för denna vecka och nästa vecka.
För faktiskt, även fast man vissa dagar verkligen sliter arslet av sig på jobbet, så är de en viss utmaning med nya vikarier. Vi vet ju inte hur nästa dag kommer se ut. Är nån sjuk? Vab? Finns inga vikarier? Vad som så blir de en liten adrenalinkick. :) visst e jag konstig?
Sån e jag. Jag gillar utmaningar!
Jag orkar inte starta datorn idag. Så de blir ett kort inlägg från iphonen. Svarar på kommentarerna imorn.
Jag är redo för sängen nu egentligen. Men inte min man och hund. Hunden behöver kissas och maken behöver duschas ;) endast för att slippa elda imorn :)

Nu ska jag krypa ner i soffan med min man och titta på paradise hotel :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Fin blogg

2010-10-25 @ 21:16:26
URL: http://sarastenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0