Desperata hemmafruarna och internetlös

Ingen är gladare än min man nu när vårat internet inte fungerar. De är något vajkalle med bredbandsbolaget... Igen...
De betyder att jag får svara på alla kommentarer ((14st!!)) såfort vårat internet fungerar igen. De är påtok för jobbigt att svara via iphonen, och jag lyckades inte koppla ihop den med min dator :(

Den glädjen min man nyss haft försvann visserligen ganska snabbt när jag berätta att Desperata Hemmafruarna börjar Ida :D det är banne mej kärlek!
Nu ska vi ut med hunden o sen mysa lite sen blir de duschen o ut med hunden igen för att sedan hoppa ner i sängen o bänka sig framför tv'n! Love!

Annars har de varit en helgrejtansdag på jobbet. Jag som alltid har avskytt tisdagar har nu ändrat mej. Jag älskar tisdagar! De är den absolut bästa dagen på jobbet. :)

Nu blir de ut med Zinafina ;)

Kommentarer
Postat av: miss P E

Desperate, me like!



Det är en boxer, världens goaste hund ;)

2010-10-05 @ 22:53:35
URL: http://dinpetraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0