Fega anonyma kommentarer!

En sak jag inte förstå mej på är folk som läser min blogg och bara klagar.
Varför fortsätter man då att läsa? Är man så intresserad av vad jag har för mig?
Det är ju inte så att jag har tvingat nåt att läsa eller ens att gå in på min sida.
Det är MIN blogg och JAG skriver vad JAG vill!

Lämna gärna elaka kommentarer om de känns bra för er. Men våga stå för vem ni är! Fegis!

Jag fick nyss en kommentar, ((anonym såklart då personen inte vågar stå för vem det är)) där de stod:

de är sjukt hur ful blogg du har ?
kolla din header, du håller vafan i en ölburk ?
haha... gud.
du kanske har en rolig blogg, men fixa den lite istället.
alla dina kommentarer är ju från andra som reklamerar ?
ingenting om att din blogg är bra ? för de är den inte.
lägg ner istället, satsa på något annat.

De som personen verkar störa sig mest på är att jag håller i en ölburk? haha.. Snacka om att leta fel.
Vad sjutton spelar de för roll att jag håller i en ölburk? Hade de sett bättre ut om de va ett glas champange? Hade de kanske känt bättre för personen då?

Jag är ju trots allt 26 år och jag gillar öl!


Kommentarer
Postat av: Anita

Skit i dom som gör så. Det är bara fega och de behöver ju inte bry sig.Vi andra gillar att gå in på din blogg o kolla. Kramizar

2010-10-31 @ 17:38:50
Postat av: A-k

Folk e dumma i huvudet helt enkelt...

2010-10-31 @ 22:39:09
Postat av: sandra

jaa dom e ju de... =/

2010-11-01 @ 06:24:25
Postat av: sanna

Dom är bara avundsjuka!!! =P

2010-11-01 @ 12:03:28
URL: http://gadh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0