Happy

Som jag i ett tidigare skrev hade ju min dator kraschat.
Det visade sig att den bara hade tagit semester för ett par dagar. Vi skulle börja att formatera den eftersom de inte gick att göra nånting. Man kom till en svart sida med vit oförstålig text på, och där tog de stopp. Den fastnade och de hände inget mer.
Men när vi körde skivan kom de upp att vi istället skulle återställa datorn till tidigare återställning. Js de hade vi ju gjort om de gått att komma in på dumburken. Men när vi klickade vidare på ok för systemåterställning så gick det!!
Så nu fungerar den utmärkt! Utan att jag behövde förlora de jag hade. Även fast de inte var mycket så fanns de ju lite saker ja gärna vill ha kvar.
Nu är datorn avstäng, men imorn ska jag visa upp Min nya jacka o klänning som jag köpt idag. Även bilder från skjutningen kommer :)

Nu ska jag ta hostmedicin o sen sova. Kanske kräkas innan. Gör ju de av den hostmedicinen.. :(
Imorn blir de till att bygga poolskydd och tömma poolen. Men om de regnar, vilket jag nästan hoppas på så ska vi in till tokstan o köpa lister, färg och spackel :)

Glöm inte ställa om klockan inatt!
Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT

hejsan det skulle vara grymmt snällt om du rösta på min outfit på den hemsidan :

gå bara in på sidan och sen vänta tills den har laddat klart och sen tryck på knappen Röstan <3



http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=563&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE



Och du är grym om du röstar varje dag också och skriver till mig :)

allt bra med dig ??? :)

2010-10-31 @ 01:11:59
URL: http://joooi.blogg.se/
Postat av: jennie

Ja men datan behöver nog semster iblan den oxå...

min data begår nog snart själv mord... måste skaffa ett backup minne snart... sen rip datan!!!

Tack söta du för rösten!!

Hoppas du känner dej bättre snart!

kram

2010-10-31 @ 02:30:09
URL: http://boobee.blogg.se/
Postat av: Angelica - fyrbarnsmamman

datorn kommer ihåg det där med att ställa om klockan åt oss :)

2010-10-31 @ 07:54:11
URL: http://tvattlapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0