Jag är stolt över min hund!

Nu är vi hemma från hundkursen! Det gick ASBRA!! Jag är riktigt stolt över våran finfina hund!
Idag var vi med från början till slut!
Tidigare har vi ju lixom inte varit med med, utan mer hållt oss i bakgrunden men varit där. De, för att Zina ska vänja sig med andra hundar och inse att dom inte är farliga.

Men idag var vi med helatiden! Zina var riktigt duktig. Förra gången hade hon bytt taktik, från att aldrig någonsin skälla, så skällde hon då, helatiden!
Idag gnydde hon mest, men gillade på nåt sätt läget.

I slutet ville tränaren ge mest beröm till Zina för att hon denna gång kunde vara med helatiden :D

*stolt*

De här var bara 4e gången vi var med, och redan så stora framsteg. Hon som håller i kursen är ju säker på att Zina kommer bli en riktig kursetta :D
Nästa gång kommer de förhoppningsvis gå ännu bättre.
Jag hade ju räknat med minst 13 gånger innan vi ens kunde vara med.

Hon överraskar oss, vår hund :)


Kommentarer
Postat av: Erika(jyringen)

sv.jo det är jätte kul att folk ids stanna upp å kommentera =)



tycker oxå det var mega synd att jag inte vann pengarna på riktigt...



kul att det går så bra på kursen med eran hund =)

2010-10-14 @ 21:13:22
URL: http://jyringen.blogg.se/
Postat av: Sanne

Gud vilken sötnos :)

2010-10-14 @ 22:32:37
URL: http://sanneholling.se
Postat av: sanna

Vad kul att det går bra på kursen! =) Jag går också kurs med Kitah nu. Kul som sjutton! =)



Glömt Sandra the bitch? don´t think so! =P

Har fakiskt vart dålig på att surfa runt på bloggar och kommentera det sista, men titt som tätt kikar jag in hos dig, du är så kul! =)

2010-10-14 @ 22:40:19
URL: http://gadh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0