Målade lister- snacka skillnad!

Jag har ju helt glömt bort att berätta. I fredags när jag var hemma från jobbet så passade jag på att måla om listerna i badrummet. De har annars blivit bortprioriterat och jag har tänkt att jag gör de sen. I fredags var ”sen”. Jag målade och de blev som ett helt annat badrum. Fräscht!

Dom va ju lixom rökgula, smutsigt vita innan. Men nu är dom vita vita vita.
Precis som resten av huset så småning om ska bli!


Före- utanför badrummet


Efter. Kanten vid dörren ör inte målad än, då den ska spacklas o slipas innan.


Före- I ena hörnet av badrummet.


Efter- Med nya nya vita lister ;)

Hela badrummet blev som ett annat rum.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Va små förändrigar kan göra mycket... det blev mycket bätter..

kram

2010-10-07 @ 13:13:10
URL: http://boobee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0