Målbrottet som 26 årig tjej!

Nån som har sett min röst?
Jag har nämligen tappat bort den.. Jag låter som en kille 14 årsåldern som just kommit in målbrottet :D

Anders frågade nyss om jag verkligen ska jobba imorn. Ja! Det ska jag! Skulle jag bli sjuk nu så skulle de nog bli kaos på jobbet.
Dessutom känner jag mig bättre i kroppen. Förkylningen är ju där den är och halsen är ju där den är. De som tar knäcken på mig nu är hostan. Och med den smärtan i bröstet.
Säkerligen kommer denna hosta sluta i lugninflammation. Jag känner de på mig.

För några år sen hade jag precis likadant. Tror jag iaf. Och då slutade de med lugninflammation..
Men nu har jag druckit te med honung i. De ska tydligen hjälpas mot hosta.
Jag har ju histmedicin i kylen. Men den spyr jag av då den är så galet äcklig.
Jag skulle nog behöva cocilana. De är den bästa, men då är de ju morfin i så då spyr jag av de... Skit...

Men nu är de bara att gilla läget.

Jag fick ju btw tag på SÖS. Men de hjälptes inte.. Nu måste jag ta kontakt med en annna läkare. Hon har telefontid mellan 8-8.30 eller om de var 8.30- 9.00 Jag tror mer på de första.
Dumt att de bara är i 30 minuter man kan få tag på den läkare... Men men.. Skam den som ger sig... ;)

Nu ska jag nog ta och göra mej ett glas te igen... Sen kanske jag borde promenera med Zina. Men hon får isåfall en tomtpromenad, då Anders inte är hemma än.. Han jobbar ju som vanligt över... Stackars make. Tur att han har mig som fixar och trixar här hemma :D
haha.. Han sa att vi får ta igen de i helgen och åka bort. Undrar vad han har tänkt sig....

Snart e de ju julklappsdax också... Jag är redan klar med 2 st. Bara resten som e kvar.
Jag har verkligen ingen aning om VAD jag ska köpa till nån. Den här julen har jag sagt till Anders att jag tycker vi skiter i att köpa nåt till varandra. Vi kan istället använda dom pengarna till v 9 eller till huset...
Men vi får väl se vad som händer och sker :D Grejen e ju att de är mindre än 2 månader kvar till julafton.. Och maken fyller ju tillpåköpet 30 i februari...

Jaja, den som lever får se vad som händer och sker

Kommentarer
Postat av: Anna Katana

Den är skitbra så kan rekommendera dig att läsa den (: Ska söka på det då.

Jag var på apoteket och köpte braiga halstabletter idag för nu börjar förkylningen komma till mig med. Usch, vill inte! Och du som jobbar med barn, förstår att det är mycket sjukt såhär års.

Jag är också klar med 2 julklappar men har lite ideér om vad jag ska köpa, i alla fall till några av dem jag ska köpa till. Däremot har jag en stor önskelista själv.

2010-10-26 @ 21:03:14
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0