Poolskydd & Nybäddadsäng

Nu har jag och älsklingen kastat in handuken för denna helg.
Vi har precis bättat nytt i sängen.
Underbart! Jag älskar att krypa ner, nyduschad i en nybäddad säng.

Åhh ja kom nyss på att jag har 1 lakan och några handdukar kvar att hänga.. Dom fick sig en omgång av klorin...
Kanske borde göra de nu..

i har även byggt poolskydd idag... Mest Anders, men även jag hjälpte till så gott jag kunde :D


Jag tog en smygbild på honom när han stod och kliade sig i huvudet och funderade ;)
De ser visserligen ut som att han står och beundrar sitt bygge :)

Dock blev det bara ett poolskydd. Vi måste göra ett till. Men reglarna räckte inte, så vi måste köpa 2 till. De blir nästa helg när vi ändå ska köpa färg och lister...
När plåtarna hade hamnar på blev den SVIN tung. Jag vette tusan hur vi ska få på de över poolen sen... Men vi får väl be grannen om hjälp :D

Den här helgen har varit toppen bra tycker jag. Dock som vanligt, påtok för kort....
Men imorn blrjar ju en ny vecka med nya utmaningar....


Note to self: Läkaren imorn 16:20

Kommentarer
Postat av: feztis

Jag föredrar att städa på söndagar om jag inte har varit ute och partajat på lördagen ;) Söndagar brukar vara så tråkiga ändå, så då kan man lika gärna städa ;)



2010-10-31 @ 18:05:23
URL: http://feztis.blogg.se/
Postat av: Grodan

Sv: jag har kört afrodans nått år kanske.. När det finns tid. Mycket man ska hinna.. fy fan!

2010-10-31 @ 18:09:39
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0