Snabbvisit i hemmet

Nu är jag hemma en sväng efter en helt okej arbetsdag.

Jag har nyss fyllt i en ansökan till komvux! Jag pratade med en supertrevlig herre från komvux i Gnesta. Han tyckte att jag skulle börja med 1 ämne i taget eftersom jag arbetar heltid. Han tyckte att jag skulle börja så, men om jag tyckte att de inte var några problem så skulle jag utöka med ett ämna till.
Jag har nu sökt om Matte A. Mitt nästa ämne ska bli Engelska A. Sen blir de nog SVenska B eller samhällskunskap..
De kommer bli lysande! Jag är super taggad.

Nu ska jag alldeles snart åka ut till Läggesta, där jag ska lämna min bil för att sedan bli upplockad av min kollega M.
Vi ska ha APT på jobbet. Dock kommer jag bara kunna vara med till 18.40. För sen blir jag upphämtat av man och hund för att gå på hundkursen. Jag är taggad och måste klä mej varmt.

Nu måste jag fixa de sista innan de är dags att dra!

Seeees!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, har en veckan blogg i min blogg kicka in och va me om du vill, ha en bra dag puss och kram ♥

http://missrey.blogg.se

2010-10-21 @ 18:00:04
Postat av: BI

Klokt!

2010-10-31 @ 17:56:49
Postat av: Mona

Bra början Sandra :)

2010-10-31 @ 17:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0