Stor klädrensning! Före och efter bilder

Idag fick jag ett ryck. Ett ryck att rensa ur min klädkammare. De såg mer eller mindre ut som ett bombnedslag där, jag hittade absolut ingenting och kläderna låg överallt!


Ungefär shär såg de ut innan jag började. Visserligen hängde de kläder framför också. Men dom hade jag redan tagit bort och hängt lite överallt...


Efter massa rensning och vikning hamnade alla kläder på sin plats i trådkorgarna...


Så var jag tvungen att plocka ur alla väskor som låg på golvet för att kunna dammsuga...


Högen till höger är urrensade kläder... De blev en heldel... Tur va väl de, för nu fick jag plats med mina nya kläder :D

Till slut efter MASSA timmar senare var alla trådbackar på plats och jag kan nu till och med öppna och stänga lådorna utan att ALLA lådor åker med!



Dock syns de inte att de är städad där nu, då alla "häng"kläder hänger framför.... Men huvudsaken är att JAG vet att de är städat och fint!

Nu ska vi ut med hunden!

Kommentarer
Postat av: Anna Katana

Usch vad jobbigt. Kan inte vara någon större ordning på personalen då med andra ord.

Vad fint det blev efter att du städat och rensat. Jag fick massa rensat i min garderob i somras när jag packade för flytt. Gjorde mig verkligen av med allt som jag tidigare tänkt "men den kan vara bra till det och det".

2010-10-03 @ 18:51:13
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: Isabel

Sh*t vad mycket kläder! Men fint blev det efteråt :) Jag skulle också behöva rensa ur min garderob :/

2010-10-04 @ 00:31:32
URL: http://aizah.se
Postat av: Tomasaida

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2011-05-25 @ 10:45:20
URL: http://tomasaida.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0