The Target!

Goooood morgon!

Jag har visserligen varit vaken ett bra tag...
Ni har väl inte glömt att ställa om klockorna? Datorn och iphonen sköter sig själv... Men väckarklockan, väggklockan och spisklockan måste ställas om.

Tänkte slänga upp lite bilder från igår när vi var och sköt...


Eftersom vi var 40 minuter tidiga, så satt vi kvar i bilen... Jag passade på att ta denna bild :)


Alla står och väntar vid sin "bana".


De gäller att veta hur man ska skjuta.. Annars är risken att man inte träffar tavlan..


Hårding :D


Jag med en "trubbnos". Kommer inte ihåg vad den hette...


Här är iaf en magnum 44..


Här med en tommygun.. Den var svintung! En av de första k-pistarna som finns.
Egentligen skulle vi inte skjuta med den, men eftersom vi var den sista gruppen för dagen la dom på den med. Jag va jätte nervös att jag skulle åka bakåt. (Så som jag gör med luftgevär)
Men dom sa att den var väldigt snäll. Och de hade dom rätt i. Revovern på bilden ovanför va mindre snäll.. Den slog lixom tillbaka... Men de gick bra ändå.
Dom som jobbade där sa: - Trots att du inte är så stor så kommer du inte åka bakåt...
Hmm tack för den.... ;)

Nu ska vi ut med hunden... Bil på jackan kommer senare...

Kommentarer
Postat av: Sarah

Gud vad roligt!!! Det är ju pisskul att skjuta :D

2010-11-02 @ 14:42:51
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0