Trött och lite grinig!

Efter en kalas bra dag på jobbet, trots ett mindre bra besked är jag nu äntligen hemma igen! Dock förbannat trött eftersom jag inte sovit speciellt mycket inatt.
Men de e bara att bita i de sura äpplet och hålla sig vaken.

Jag och Zina har ockuperat varsin soffa. Doris delar med mej.
Anders jobbar som vanligt över ;) Snart ska jag titta på Ullared och sen ska jag sova! Jag längtar! Jag hoppas och ska baske mej be till de högre för att få sova inatt!

Ingen middag blev de heller, men vad gör de? Jag knyckte en kanelbulle från jobbet innan jag åkte hem :)

Nu blir de soffchill!


Kommentarer
Postat av: Britt Inger

Lycka till med sömnen! Jag var också uppe tidigt imorse för jag öppnade och sen hade jag en utbildning i likabehandlingplanen till 17.00

Är lite seg kan jag säga! Gör som du sätter mig tillrätta i soffan och glor lite på TV sen gonatt!

2010-10-04 @ 19:18:25
Postat av: Nina

sv; jo det hoppas jag med för min katt har redan varit borta i två veckor.. ;/



vi bor i en lägenhet! åh tack :)

2010-10-04 @ 19:47:09
URL: http://earthangel.blogg.se/
Postat av: linnea

Sv: Tackar :) gjorde den förra året när jag fyllde år och det är ett ankare tillängnat min pappa som försvann för 14 år sen till sjöss

2010-10-04 @ 19:57:29
URL: http://excellentlinnea.blogg.se/
Postat av: sandra

SV: Assa jag trodde det inte fan några som aldrig varit i ullared..men det kommer bara fler och fler x) !

2010-10-04 @ 20:03:40
URL: http://missanveros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0