Underbara make och snö!

Jag har den mest fantastiska make man kan tänka sig!
Idag när han vi kom hem så gick vi en promenad med Zina. Påväg tillbaka så sa jag att jag tänkte lassa in mina vinterdäck i bilen och köra förbi verkstan vid jobbet o sätta på dom.
Jag tänkte att eftersom min man har så galet myscket på jobbet så slipper han tänka på det.

Han sa att då att han tänkte göra de när vi kom tillbaka från promenaden.

När de var 1 däck kvar att sätta på så roppade han o sa att jag kunde börja med maten.
Han berätta att de just precis då började att snöa!!! Woohoooo!

Jag blev så glad så jag var tvungen att ringa mamma o jubla...

Jag gav mej ut med kameran och tänkta ta lite foton. Men till min stora besvikelse hade de då slutat :(

Nu hoppas jag att det kommer mer snö.... :)

Vinterdäcken e på och jag är redo för massa snö! Bara dom plogar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0