♥ 3 År Av Äkta kärlek ♥


Idag har jag och min älskling varit tillsammans i 3 år.
Men vi räknar de från och med den 27:e Så imorn blir de 3 år av äkta kärlek ♥

Visserligen träffades vi första gången 7 september tror jag det var. Vi var på samma fest. Men då hade jag pojkvän och han hade nån Maria med sig så de va inget mer med de.
Vi hade iaf superkul.

Sen några helger efter så träffades vi igen. På fest då med. Vi stod ute och pratade på balkongen och vi kom fram till att vi bodde åt samma håll.
Den kvällen avslutade vi med efterfest hos honom. Jag dåvarande pojkvännen och han. haha wow vilken efterfest de blev.... Harkel...
Sen började vi gå på hockey tillsammans och åkte iväg och bowlade och hade super kul.
Men jag hade ju som sagt pojkvän och inget hände. Vi hade bara ruskigt kul.
Så småning om tog de slut med min dåvarande pojkvän.
Känslorna för Anders hade stigit från vänskap till pirr i magen.

Vi började dejta och tillslut räknade vi oss som tillsammans. (Båda 2 hade kommit från halvkassa förhållanden innan, så vi hade ingen tanke på att vi skulle vara där vi är idag.)

Det bästa är väl att man lär sig av sina misstag. Ett ordspråk som verkligen stämmer vissa gånger :)

De tog inte alls lång tid innan vi flyttade ihop. (Vi bodde ju nästan grannar) Endast några få veckor, om ens det. Men de kändes så bra och ingen av oss såg nån anledning till att behöva betala dubbla hyror. Vi var ju antingen hos honom eller hos mig. Oftast hos mig, eftersom jag hade katten och mycket mysigare lägenhet än han :P
Så jag hyrde ut min 1a, i andrahand och flyttade dit.

Vi bodde inte där mer än 5 månader(?) Sen fick vi våran lägenhet i Södra. Älskade den! Och de kändes verkligen som våran. Trots att det var en 3a ville vi ha vårat egna, och vi ville ha större. Nu är vi ju husägare ;)

Tänk att lite balkongprat kan leda till giftemål :D



haha jag hittade en gammal bild på oss från våran weekend i Göteborg för 2 år sen :D


Kommentarer
Postat av: Lie

GRATTIS TILL TRE ÅR DAGEN :) Hoppas ni får 100 år till med varann, lika bra då såklart !



Jo veterinären sa att man skulle ge kokt torsk eller sej, vi har alltid gett det då han varit dålig i magen.. (alltid, haha han har varit det 1 gång innan)

och sedan blandat med koktris och sen blandar man sakta ut med vanligt torrfoder igen..

Nu skräms du, haha jag får väl stämma veterinären om något händer ;)

Just nu är han bättre i magen så jag har gett han bara torrfoder idag.. Imorse bajsade han en hel korv ;) och inte bara löst.. så vi får se hur det går nu då... annars får jag köpa vällingen :) såg du att jag skrev tack till dg på bloggen?



Men FY.. sprucken "sur"grädde... urk nu blev jag inte sugen på semla.. haha ;)

2010-10-26 @ 20:18:29
URL: http://nathil.sajberhagen.com
Postat av: Zandrah

Så romantiskt det kan bli!

2010-10-26 @ 21:25:27
Postat av: sanna

Ni e så söta! =)

2010-10-27 @ 22:03:49
URL: http://gadh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0