Bästa kollegor! Jag har bakat ;)

Idag var en tuff dag på jobbet.
Jag vet egentligen inte varför den kändes så tuff... Men de kan ju varit jag som inte hade samma energi som igår.
Jag verkligen älskar mitt jobb!
Jag har de bästa kollegorna man kan tänka sig! Alla på hela huset är toppen bra!

Idag när jag kom hem från jobbet började jag baka... Massa muffins. Imorn har vi APT på jobbet, vilket betyder att jag jobbar 7- 19:30.... De kommer kännas tungt. Men för att se framemot APT så har jag ju bakat :D Dom blev supergoda :) De vet jag, för jag har tjuvsmakat...
De blev närmare 60 st. Så Anders ska ta med sig en påse till sitt jobb. ;)


Jag har även lagt in all min övertid i vårt lönesystem. Första gången jag prövade gick det inte alls. Men efter ettpar timmar senare kom jag på hur ja skulle göra. Då gick det prima :D
Så nu får ja lön ;)

Sitter och tittar på Idol nu. De är så fruktansvärt tråkigt tycker jag. De roligaste e ju uttagningarna när man får se alla som skämmer ut sig :)

Juste... Ja fick 5 rätt på V 75 i lördags :D Dock gav de bara 66 kr.... =/ Men bättre de än de gånger jag fått 6 rätt o bara fått 42 kr ;)
haha de e ändå så sällan jag spelar, så de gör inget att ja förlorar dom småkronorna ;)

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: åh vad mysigt! vilken färg har du?:)

2010-09-21 @ 21:49:26
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: "novala"

Fin blogg du har! Ta gärna en titt på min :D

Kram

2010-09-22 @ 15:24:37
URL: http://novala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0