Bye bye 50-öringarna

En sak som jag helt o hållet har glömt bort e att de är e ju 50-öringarnas sista dag idag.

Syrran berätta de för mej. Att de sen var finito med dom. Men en vänlig själ berätta att man kan växla in dom tilll mars -11.
Vi har närstan en hel fryspåse full med sånna :) SÅ de kan ju va värt att inte glömma bort dom....




Idag e de hundkurs som gäller... Jag får se hur länge jag orkar va me. Anders grejar ju de rätt bra annars.
Men jag är ju nästintill frisk nu, så jag behöver röra lite på mej för att se att jag "orkar med".
Man blir ju inte friskare av att sitta inne o inte röra på sig.
Dessutom måste vi handla lite på Willys. Bl. a skithuspapper!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej snygg blogg:)

2010-09-30 @ 17:06:28
URL: http://rebeccabertlin.blogg.se/
Postat av: Anna Katana

Tycker det är så skönt att 50 öringarna försvinner nu. Ett mynt mindre i plånboken. Skulle vara illa om ni glömde bort att lämna in alla era 50-öringar (:



Ha det bra!

2010-09-30 @ 19:40:53
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0