Jag älskar min klantiga mamma!

Jag verkligen älskar min mamma! Hon är så klantig så de blir roligt... :)
För nån vecka sen så snubblade hon över dikmaskinslocket när hon skulle dricka vatten...

Så här är det.

Mamma har ända sedan jag var liten haft rejäla problem med sitt ena knä. Jag vet inte hur många gånger det har blivit opererat. Men iaf rätt som det är så viker sig knät på henne.
En gång för ungefär 100 år sen skulle vi cykla till ICA. Att knät vek sig då var inget undantag. Dock råkade de va 1 april just den dagen. När knät vek sig ramlade mamma av cykeln och bröt vristen.
Efter ett antal operationer även där med MASSA komplikationer, har det fortfarande inte blivit bra.

Idag fick jag ett mail av mamma. Jag kunde inte låtabli att skratta samtidigt som jag ändå blev lite orolig.

Rubriken var:

Klantig mamma! 

(sedan fortsatte mailet)

Godmorgon!
När jag gick från tåget upp till mitt jobb så ramlade jag i stentrappan på centralen. Jag skulle gå uppför trappan till övervåningen. Eftersom jag har ont i foten känns det som jag inte orkar lyfta foten så jag lägger mig i trappen. Slår i panna i trappen och även det onda knät. Gud vad jag är less på det här..........
Jag kom upp jäkligt fort kan jag ju säga.


hihi visst e hon bra rolig :D



Kommentarer
Postat av: Klara

Shit, va ditt tandkött syns mycke. Annars en fin bild.

2010-09-14 @ 19:37:34
Postat av: Sandra

Aaa de gör de alltid när jag ler... De ligger i släkten och gör mej ingenting... Tack

2010-09-14 @ 19:40:49
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0