Kärlek från djuren!

Här hemma myser vi massor nu.
De är nästan lite lyx att va sjuk. Man får så otroligt mycket kärlek av dessa djur!

Jag och Doris ligger i lilla 2 sitssoffan och myser. Medans Zina har ockupperat den andra. :)


Zina ligger och tittar på Animal Planet. De är vårat favoritprogram ;)


Nu är de ju inte så att jag tycker att det är roligt att vara sjuk. Nä tvärtom! Jag längtar efter mitt jobb! Det är få som kan säga att dom älskar sitt jobb. Jag är en av dom. Jag verkligen älskar mitt jobb!

Efter 2 dagars sängliggande (LÄS: Soffliggande) Händer de att Zina tröttnar. Då hoppar hon ner från soffan och hämtar sin bulle och vill busa. Ibland händer de att ja orkar kasta iväg den ett par gånger :)
Vår promenader e inte så speciellt långvariga heller. Vi går ut på tomten, och går runt där ett tag. Jag orkar inte gå på nån längre promenad, eftersom jag inte har nån styrka. Så nu e de många korta. Anders tar de längre på morgonen o kvällen ♥
Jag orkar knappt hålla i mitt teglas...


(Snorsprayet i beredskap)

Nu ska jag dricka mitt chaite och fortsätta titta på Animal Planet.

Kommentarer
Postat av: So:et

Vilka underbart söta djur! Ja visst e de så, att man får otroligt mycket kärlek från dem.

2010-09-28 @ 14:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0