Tipptopp helg

Både igår och idag har vi hållt på att påta i trädgården.
Igår rensade jag bort alla äpplen.. De blev en viss skillnad :D

Före


Efter..

Dock va de en heldel äpplen idag med som ramlat ner.. Men de är bara att gilla läget! Det gör mej ingenting att behöva plocka upp äpplen. Hellre de än att bo i en trång lägenhet och inte alls kunna göra vad man vill i sin egna trädgård!
När jag var yngre skulle jag ju absolut INTE bo i hus. ((Jag är uppvuxen i en Svenssonfamilj och fick nog av att bo i hus)) Fast de är klart, det är både billigare och bekvämare att bo i lägenhet. Men NEJ-TACK-TILL-GRANNAR-PRECIS-BREVE-MEJ!

Jag skördade även de flesta paprikor...

De va endel... Syrran fick ett helt gäng :)

Idag har jag målat dörrkarmen (???) tömt lilla poolen och gjort rent den, plockat lite äpplen gått i skogen med Zina där vi hitta massa svamp och tvättat MASSA tvätt. Anders har huggit ved och burit in de.
Vi har även hunnit duschat! Toppen.

Nu har vi gjort kvällen.


Kommentarer
Postat av: emma

fin blogg! :)

2010-09-12 @ 21:56:38
URL: http://emmamariacarolina.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

hej :) glömde helt av att höra av mig... vi va inte klara förran 18 typ. kram

2010-09-12 @ 21:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0