Bilder från zorbing

Nu är vi hemma igen efter zorbingen.
Det var kul. Jätte kul. MEN jag fick enormt ont i nacken.. Nu på kvällen gör de ondare :(  (jag har ju whiplash)
De inta nacken resulterade i att vi bara rullade 1 gång.
Men jag är nöjd.

Jag trodde visserligen att man skulle rulla längre.. Men de va völ ca 40-50 m..
De värsta var när vi kom ner. Då hamnade vi uppochner, vilket jag får lätt panik av. Anton stack in huvudet där och började skratta när han såg oss uppochner.
Då började jag också skratta pch blev rätt avslappnad.

Barn är bäst på att få mig avslappnad i spända situationer.. ((de va likadant på bröllopet))

Här kommer ett bildregn av bilder från dagens zorbing!


En nervös jag innan...


Inne i bollen... Mittemot "sätet" var de andra.


En nervös jag igen....


Anders blir fastspänd...


Jag blir fastspänd.... Fy satan vilken mjölksyra jag fick i mina lår!!!!! Hua..


Bollen fick extra luft innan vi åkte uppåt..


Uppe för backen.. Här går han igenom hur vi ska göra och vad som kommer hända...


Och här rullar vi....


...in i "stoppvallen"





Omtumlad, skakis, ont i nacke och en glad jag!

Jag rekomenderar det! Gört!

Det låter värre än vad de var! Jag var pissnervös innan. ((Som vanligt när jag ska göra nåt ;) ))

Här kan man läsa mer om zorbing, samt boka tid.

Kommentarer
Postat av: Britt Inger

Ser härligt ut! Blir lite skrattnödig när jag tänker mig in i hur det känns. Känner mig också orolig för din wiplasch att det inte försämras. Håller tummarna att det inte blir något knas!

Tack för bilderna - jättetrevliga! Kram BI

2010-09-11 @ 21:16:35
Postat av: annie

verjar riktigt coolt ju :) aldrig hört talas om det innan!

2010-09-12 @ 09:28:20
URL: http://annieny.blogg.se/
Postat av: rock n roll mamma

häftiga bilder! du ser, det var inte så farlgt trots allt=)

2010-09-13 @ 10:49:48
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: Becky

Det så pisseläskigt ut ju ! hur vågade du? :s

2010-09-13 @ 17:37:08
URL: http://rebeckaanderssonandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0