Åh nej! Nu snöar de igen..

Igår var vi hemma hos Jonas och fikade. Han fyllde 30 den 23 januari, men då hade vi ingen möjlighet att hälsa på honom. Så de blev igår.
Han hade verkligen superfint! De kan man inte tro om en ensamstående 30 årig kille :P Eller så e de för att jag har kanske lite förutfattade medningar om ungkarlar.. Jag tänker nog att dom ska ha de rätt sunkigt, och att dom inte riktigt bryr sig hur de ser ut hemma.
Men ack så fel jag hade!

Idag börjar jag inte förrän 10.30. Dock stänger jag så jag slutar inte förrän 17.30.

När jag gick upp möttes jag av nåt som jag inte trodde var sant. Det snöade! Mycket! Och snön var vild och flög runt överallt. Usch!
Vart tog våren vägen? Jag som verkligen har hoppats på att de inte ska komma nån mer snö. Jag tycker att de räcker gott och väl nu.
Jag vill se gräsmatta, asfallt och knoppar som slår ut.

Jag har även startat en maskin som ska hängas innan jag sjappar till jobbet. De känns rätt skönt att man hinner med sånt innan jobbet.
Jag tänkte även att jag skulle plocka lite här hemma. Men de finns inte så mycket att plocka. På köksbordet ligger 1000 bitars pusslet och har mer eller mindre erövrat bordet.

Nu ska jag äta min kiwi och dricka min 2a kopp kaffe.

Hoppas ni får en toppen helg!

Kommentarer
Postat av: Brander

Sv; haha ;)

Jaa visst är den :d

2011-02-04 @ 10:15:23
URL: http://branderof.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag och maken har alltid tyckt att Jonas påminner en aningen om Ernst Kirschsteiger :) . Han har precis som Ernst känsla för inredning och i somras skuttade Jonas runt barfota på stenarna i min rabatt. Tyvärr har vi inte hunnit se han lägenhet, måste göra det snart! Jag ser fram emot att få fira honom riktigt ordentligt på hans 30 års fest!

Hoppas ni får en trevlig helg!

2011-02-04 @ 10:18:48
URL: http://vinterhagen.blogg.se/
Postat av: Micke

Här var det full hösstorm i morse, men nu har det klarnat upp och till och med lite sol.



sv:

Tack och jag önskar dig också en riktigt bra helg! :-)

2011-02-04 @ 10:52:09
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Anna Katana

Nej jag vet, jag kommer också alltid hem med 3par skor när jag är på Skopunkten :D Det var lite roligt för Hanna som pojken delar lägenhet med visste inte det och tvekade om vilka skor hon skulle köpa så säger jag "Men du får det billigaste paret gratis om du köper 3par" Hon blev överlycklig.



Har bara planer för kvällen. Vi ska ut och äta sedan se Trassel på bio och efter det ta en drink någonstans. Resten av helgen blir nog bara till att mysa med varandra innan jag åker på måndag. Vad ska ni göra?



Var inte alls roligt att vakna upp idag och se att de föll snö. Uscha!

2011-02-04 @ 11:26:09
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: prinsessanadia

SV: Jag tror du klarar det! Jag är verkligen inget mattesnille, men får ändå g/vg på proven, vilket jag aldrig trodde om mig själv innan jag började mattekursen. Jag pluggar ju hemifrån och gör ca 10 sidor varje dag+ett fyra timmarsprov varje fredag. Vissa dagar förstår jag ingenting och andra dagar känner jag mig supersmart. Man brukar klara mer än va man tror :)

2011-02-04 @ 13:39:09
URL: http://www.prinsessanadia.se
Postat av: Linnea

fin blogg!

allt bra? (a)

2011-02-04 @ 16:08:53
URL: http://liinneaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0