Jeez vad ja är nervös!

Jeez vad ja är nervös! Jag sitter på tåget nu påväg till SÖS. Dom ska ta prov på min knöl i bröstet :(  Jag har parkerat i östertälje. Tanken var att jag skulle åka 9.14? tåget. Men jag var påtok för tidig. Hela 40 minuter. Jag fasade för att de inte skulle finnas nån parkering. Tydligen brukar de bli fullt ganska tidigt. Så jag åkte i god tid om de skulle bli så att jag skulle få åka till hamn o parkera där.  Folk parkerar verkligen son krattor!! När jag lyckades hitta en parkering o klämde mej in där, så fick jag inte ut mer än ett ben. In igen o svor en ramsa över hur pickade människor är. Hittade en ny parkering. Dock prövade jag den inte då jag såg att den var halva min bil.. Tillslut hittade jag en. Äntligen! Jag klev ut och försökte lokalisera mej. Längst bort hamnade jag. Jag undrar om jag kommer hitta tillbaka till bilen eller  om jag får vänta tills alla hämtat sina ;)  Eftersom jag blev toktidig åker jag nu in till mammas jobb. Hon är världens bästa mamma som ska följa med mej idag. Sen ska vi äta lunch o efter de ska ja möta upp pappa för att tillbringa eftermiddagen med honom :) de kommer bli en bra dag! De känner jag på mej!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hittade till din blogg via bloggtrafik. Såg att du skulle ta några prover. Hoppas det gick bra och håller verkligen tummarna för att du får positiva besked sen.



Kram

2011-02-07 @ 12:11:55
URL: http://jennyam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0