Fixat naglarna och pluggat

Idag har jag bara gjort nödvändiga saker..
Jag började morgonen med en kaffe, sa sedan hejdå till älsklingen som skulle åka o jobba. Efter de busade jag med hunden, hämtade alla negelgrejer, fixade naglarna, när naglarna var klara var de dax att gå ut med hunden och sen plugga matte.

Så.

Nu hoppas jag att mina naglar ska bli lite mer tåliga. Jag har gjort gelénaglar idag. Pyssel, men välbehövligt. Min naglar hade blivit rätt långa och jag vill att dom ska hålla nu. Så jag förstärkte dom bara med gelé och sen målade jag franskmanikyr på dom. Vilket egentligen inte behövdes då mina naglar är extremt vita. Men nu är de gjort. Förmodligen kommer jag ta bort de imorn. De blev nämnligen lite kladdigt på ena nageln och de stör jag mej fruktansvärt på....
Men annars gick de bra.

Matte har jag också suttit med. I 3 h! Till en början gick de bra, men sen slutade hjärnan att fungera. Den gick bara på tomgång. Så jag la ner. Men jag var då nöjd!

Nu ska vi snart ut med Zinafina och sen ska vi börja med maten och kolla på film film film, äta cheeseballs och bara slappa. Skönt!

Imorn har jag ingen aning om vad som händer. Känner mej lite småstressad över att inte veta vad som ska göras. Jag vill ju att de ska hända saker hela tiden. Sängkläderna ska iaf tvättas. Och så ska ja ringa mamma som fyller år :D

Nää nu ut med hunden så man får nån mat i magen!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anna Katana

Snyggt skydd du köpte dig (:



Tycker allt att du har varit duktig idag som pluggat matte i 3h. Skulle jag aldrig klara av, hade gett upp efter en halvtimme tro jag. Usch för matte!

2011-01-22 @ 17:33:41
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: isabella

kul :) OM DU VILL TÄVLA ELLER FÅ GRATIS ARMBAND KLOCKOR ELLER RINGAR GÅ IN PÅ MIN BLOGG .. PUSS <3

2011-01-22 @ 18:01:31
URL: http://linneaisabella.blogg.se/
Postat av: Alba

Duktig du är som pluggat :) Det har jag också gjort, men inte så mkt :)

2011-01-22 @ 18:46:24
URL: http://albalauthers.blogg.se/
Postat av: sofie

jag älskar din blogg!

jag följer den varje dag :)

såå cool!

titta gärna in på min blogg!

www.zofielandinnnn.blogg.se

kommentera med ;)

2011-01-22 @ 21:04:44
URL: http://sofielandinnnn.blogg.se/
Postat av: prinsessanadia

Ingen bild på naglarna? Har också funderat på ett sånt kit då mina naglar går sönder jämt. Var köper man det och hur mycket kostar det?

2011-01-22 @ 21:47:50
URL: http://www.prinsessanadia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0