Vårkänslor

Sådär då.. Då var de söndag och en ny arbetsvecka börjar imorn. Great! Imorn ska vi dock ha föreläsning om nya läroplanen från 8-16.30.... Jag är inte så taggad. Jag vet inte hur jag ska klara av de, då jag inte kan sitta.. Det har hänt nåt med min svanskota... Jag har haft fruktansvärt ont i den sen julafton.. Jag märker de inte så mycket OM jag inte sitter.
Jag får väl ta med mej en kudde eller nåt ja kan sitta på....

Agda 87, här kommer jag!


Igår började jag med renoveringen av vardagsrummet... Idag blev jag klar! :D Bilder kommer snart...

Idag gick vi runt sjön. De var snorhalt! Men de va rätt mysigt. Solen sken och jag fick VÄRLDENS vårkänslor!


Eftersom Zina började löpa igår ville vi inte släppa henne.. Så vi tod med den superlånga linan med kabinhake på :D De funkade de med ;)



Nu tänkte jag slänga in för och efterbilderna på vardagsrummet... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0