Våffeldagen och jag idag

Snacka om att jag är uppe tidigt idag... Jag börjar inte förrän kl 8. o ändå gick jag upp strax efter halv 6...

Jag är fortfarande galet snorig! Men vad gör de? De är ju helg alldeles snart! Underbart! De bästa är att vi inte har några som helst planer inför denna helg. Love it!
Anders ska visserligen på 12 årskalas. Men jag vill inte smitta ner nån så jag blir förmodligen hemma..

Jag skulle behöva till H&M och köpa hårfärg... Även klippa av en rätt rejäl bit skulle göra susen.. Saltvattnet slet ganska hårt på mitt hår...
MEN de var de värt!

Nu ska jag dricka mitt kaffe och titta på nyhetsmorgon! Juste, jag måste kolla om jag hittar mitt våffeljärn.. De är ju våffeldagen idag och vi ska såklart äta vofflor på jobbet :D


De här är jag idag :)

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

coola tights :D

2011-03-25 @ 10:36:51
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0