Inredning i tvättstugan

Idag har jag fixat iordning nere i tvättstugan. De såg ut som ett bombnedslag där... Men nu är de finfint och min tvättbräda fick en ny plats.. Men jag tror inte att den ska sitta där ändå... Den känns så fjuttig, plus att jag bara satte upp den där de fanns 2 krokar :)
Men så här blev de..



På våran enormt långa bänk fick mina sköljmedelsflaskor och tvättmedelburken stå..
Helst hade jag nog velat ha nån hylla ovanför tunnorna där tvättmedel och dyl kan stå. Då har man dessutom hela bänkskivan till att vika kläder och sånt..



Nu ska jag fortsätta med designen på min andra blogg... Japp du läste rätt. Jag har en till blogg som jag håller på att fixa ;) Men vet inte när jag kommer "öppna" den ;)

Kommentarer
Postat av: Sasha

Vas snyggt att ha sköljmedel (det heter så va, jag kan inte tvätta så därför jag inte vet), i glasflaskor så man ser färgerna :)



sv; Usch! Jag gjorde som du sa och googlade fästingar! Jag kommer ju få en hjärtattack om jag får en sån på mig, fy f*n vad äckliga!

2011-05-02 @ 22:17:00
URL: http://sashas.se
Postat av: Evelina

Åh vilka härliga tvättkorgar (?! tunnor ) vart kommer de ifrån? :)

2011-05-03 @ 08:45:23
URL: http://evelinasjavlablogg.blogg.se/
Postat av: Åsa

Svar: Ja, vad ska man säga? Sverige i ett nötskal...helt sjukt e vad de e! Vet inte vad man ska göra åt det heller....

Kram

2011-05-03 @ 10:42:53
URL: http://asahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0