En aning irriterad....

Fruktansvärt irriterad blev jag idag när telefonen ringde, och de va Niklas från jobbet.. Jag skulle börja jobba klockan 13 idag och hade verkligen sett fram emot och få dom väl behövda pengarna... Så ringer Niklas och säger att det inte är nå folk där idag och att det förmodligen kommer vara ganska lugnt eftersom de är Solvalla idag och att dom flesta kommer vara där. Och han har ingen lust att betala dubbel löner när de inte finns något för 1 person och göra...
*mutter mutter* jag hade faktiskt för engångsskull sett fram emot o jobba,.. Och pengarana behöver ja till fullo då jag fyller år på måndag och hade tänkt bjuda på smörgåstårta...
Så ja ringde till min snälla pappa och berätta allt, då sa han att mamma kan göra smörgåstårtan hemma och ta med den...

Imorn e de nyår och vi har fått ändrade planer... Vi som inte skulle göra nånting först har fått en hel omvändning...
Vi ska käka 3 rätters och vi som bara skulle vara 3 pers först har nu ökat till 10 st... Så ska vi köpa raketer och har köpt massa alkohol... Men eftersom jag fyller år dagen efters så blir de ju någorlunda lugnt...

Faan jag kan inte riktigt fatta att det är nyår igen... Det här året har gått så himla fort...
Jag kommer fortfarande ihåg förra nyår när jag var inne i stan med Rebecca, Per, Crille, Anneli, Rickard och Lucia... De va faan kul... Jag och Anneli bestämde oss för o dra ut på krogen i stället, och de blev en super lyckad kväll... Jag fick en ros av vakten för att klockan hade passerat 00.00 och de hade blivit min födelsedag.. Han som va delägare på stället björ oss på massa drinkar för att vi klagade att våran tidigare drink bara smakade apelsinjucie...
Hel lyckad kväll vill jag lova!

Nu ska ja hitta på nåt och göra!

Puss Bitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0