Sjuk i varmen...

Ahh nu ar det bara 1 vecka kvar i paradiset... Jag har redan fatt angest for och aka hem.. Man lever verkligen som kungar har.
Det ar verkligen super billigt!
Vadret ar toppen, men varmt! Harom kvallen regnadet det i ca 1,5 h. och det va ju inte lite regn som kom heller.. Och det blixtra och aska.. Sa jag tror faktiskt att min askradsla har blivit botad har mere..
Jag haller pa och blir galen pa alla knott och alla flygmyror som ar overallt! Och alla bett som jag inte vet vart dom komme3r fran..
Nasta vecka ska vi borja dra ivag pa utflykter, anders har legat deckat i 2 dar, men ar val oxa pa battringsvagen..
Vi har bara badat i havet 1 dag...  Ingela varnade ju mej for de sma tentacklerna fran maneterna.. Jaja tankte jag, hon forsoker val skramma mej.. Men fy i helvete vad ont det gor!!! Darfor har vi i stallet legat vid poolen!

Ingela, du kan val ge mitt nr till Hanna(Fragetegen) Och du, det finns ingen grot pa frukosten :(

Nu ska vi ata middag...


Puss Bitchen


Kommentarer
Postat av: Plingen

Heej igen. Ja dom gör satans ont dom där stingerserna i havet, men det är absolut inget farligt mer än att det gör ont i några minuter. Gröt på engelska heter porridge, och det borde finnas på menyn. Du måste bara pröva, den e super god !!! Och ha gärna banan i och lite honung ovanpå. Då äter du det som jag verkligen längtar tillbaka till. Jag ger Hanna ditt thai nr. Messade försten dig alldeles nyss. Skriv gärna om era äventyr sen. Ha det bra. Puss Ingela

2008-04-10 @ 00:57:29
Postat av: Piffsan

heeeeej heeeej heeeej heeeej!! Skönt att höra att de är varmt och skönt, trots att de låter på dej som att de mest är jobbigt. *ler* Jag kan bara tänka mej hur härligt ni har de, min avundsjuka är enorm! Jag messade dej förut men eftersom att jag inte fick nått svar tar jag förgivet att de inte kom fram, eftersom att de kan ju absolut inte vara så att du har ignorerat mitt meddelande. *hehe* =) Jag håller me Plingen, lägg upp lite bilder så vi kan drömma oss bort ett tag. Vilken dag kommer ni hem? För några dagar sen kom de snö till Uppis, helt stört! Men nu börjar de försvinna, så våren är nog här när ni kommer hem.. Men du, struntar ni i att bada i havet för dom där små sakerna? Havet som är heeelt underbart där nere..! Sköt om er! Puss o kraaaaam

2008-04-11 @ 21:27:59
Postat av: Piffsan

heeeeej heeeej heeeej heeeej!! Skönt att höra att de är varmt och skönt, trots att de låter på dej som att de mest är jobbigt. *ler* Jag kan bara tänka mej hur härligt ni har de, min avundsjuka är enorm! Jag messade dej förut men eftersom att jag inte fick nått svar tar jag förgivet att de inte kom fram, eftersom att de kan ju absolut inte vara så att du har ignorerat mitt meddelande. *hehe* =) Jag håller me Plingen, lägg upp lite bilder så vi kan drömma oss bort ett tag. Vilken dag kommer ni hem? För några dagar sen kom de snö till Uppis, helt stört! Men nu börjar de försvinna, så våren är nog här när ni kommer hem.. Men du, struntar ni i att bada i havet för dom där små sakerna? Havet som är heeelt underbart där nere..! Sköt om er! Puss o kraaaaam

2008-04-11 @ 21:29:48
Postat av: niklas

är inte du tillbaka sedan länge nu?

2008-04-24 @ 18:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0