Så va måndagen avklarad

Måndag idag då och första arbetsdagen efter 9 veckors "ledighet" är avklarad...
Det var pest och pina och stiga upp imorse, men de funkade... Jag gick upp 05.35... Men skulle inte åka förrän 7-7.15.. Men jag kände att jag behlvde ta de lugnt och äta frukost för en gångsskull...

Sen åkte jag till jobbet.. Resan gick bra! Tack vare Rix Morron Zon... Måste varit de iaf....

På jobbet gick de bra. Jag fick ett skapligt bra schema.. Jag villei nte ha min öppning, då man öppnar själv.. Jag vågar inte de...
Inte sen jag jobbade i Hovsjö och de va inbrott där.. Fasen man vet ju aldrig om det är nån kvar i huset...

Jag jobbar bara mellan tider.. Inga öppningar och inga stängningar.. perfekt för Zinas skull =)


Anders va på Djurmagasinet idag och köpte ett aktiveringsben till Zina.. Det är verkligen toppen, och det är tack vare Carola vi köpte de =)
Så 1000 tack igen för de bästa tipset.. Hoppas de fungerar imorn med ;)


Man sätter lixom som skivor me kött på  sidorna som hunden får bita loss.. De tar ett bra dag...  och är ett bra tidsfördriv =)

Nu ska vi snart ut med hunden och sen sooooooooova!!

Imorn blir de jobb igen..

Kommentarer
Postat av: Nakenhunden

Vad jobbar du med?



Haft en bra helg annars?

Kramar

2009-08-17 @ 20:35:21
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Postat av: N I N A

Haha nemen var roligt :D Vi hade några nära vänner som bodde upp på den där grusvägen, jag kommer ihåg det svagt, men dom bodde i huset "längst upp" eller hur man ska säga. Ett (jag var 6 år så allt var väl stort ;)) stort hur, tror det var vitt. =) Så upp för den backen har jag sprungit mååånga ggr =)

2009-08-17 @ 21:41:34
URL: http://nicaah.blogg.se/
Postat av: N I N A

Jaha, jag minns så dåligt, men säkert några jag kände när jag var liten =) Vad jobbar du med? =)

2009-08-18 @ 10:48:22
URL: http://nicaah.blogg.se/
Postat av: N I N A

Jaha, kul med förskola, men det där med Ronna.. hmm.. man har ju hört en del :P

2009-08-18 @ 17:53:01
URL: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0