Långledig, Nynäshamn och Mammas Pojkar

Åhh så skönt! Nu har jag helg! Jag ska inte jobba förrän på onsdag =) Skönt, men en aning långtråkigt kanske... Anders ska ju jobba HELA helgen... Jag funderar på o åka ut till mamma o pappa redan imorn och vara där till på lördag.. Då kommer ju Anders dit med, och vi ska äta middag där.

Men jag vet inte hur jag ska göra.. Iorn ska ja iaf till vårdcentralen.. Jag ska ju kolla upp den förbannade knölen som jag har i ena bröstet... =/
Orolig? Lite faktiskt...

Pratade nyss med mamma o pappa. Pappa sa att om jag ker bil dit imorn, så betalar han min bensin.. Men det är ju inte där skon klämmer... De e ju faktiskt det att Anders skulle komma på lördagen, o de känns ju onödigt o åka 2 bilar...

Gaaah vilket beslutsångest... Dessutom vet jag ju inte hur de går för Zina och åka buss....  ÅKSJUKAN....

Nu ska ja kolla på Mamma´s Pojkar...

Kommentarer
Postat av: Maja.

Mammas Pojkar, riktigt sjukt program men ack så beroendeframkallande:)

2009-10-22 @ 20:19:27
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Minaya

Hej Sandra.. Spinningen gick bra, jag dog inte så det är bra.. :) Jag förväntade mig att det skulle gå åt skogen.. Haha

Min kväll var nice, hade ett möte. :)



Skönt med ledighet :)

2009-10-23 @ 01:41:39
URL: http://finest.se/minaya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0