Nu är de förmodligen bevisat iallafall!

Ahaa! Nu är dom avlöjade!
Tillochmed Anders som inte trodde på mej tidigare, har nu blivit överträffad. Nu har vi fått bevis nog...

Dom, den, det, han, eller hon har naggat på våra disktrasor!


Vilket ledde till ett rent-under-diskbänken-projekt...
Så nu är rått/möss bajs och gamla matrester borta.
Anders säger att jag ska skärpa mig. Han tycker vi ska sätta dit en råttfälla. Jag ser helst att de kanske räcker med att hålla rent där under.

Och katten... De finns ju inte ens på kartan att hon skulle ta en mus. Nää då e de större risk att Zina skulle göra det...
Hon har ju fångat en mus/ sork inne i hundgården... Men de va i höstas... Den låg där stendöd...


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Tror nog inte det räcker bara med att hålla rent. Om Doris säger nej så är nog en fälla det enda rätta...

2010-02-08 @ 22:08:43
URL: http://evonns.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

hihi du kan väl inte förvänta dig att Doris ska smutsa ner tassarna på det sättet ;D

2010-02-09 @ 14:27:48
Postat av: miriam

hi hi tack :-),vad bra att du tycker det då är vi bloggkompisar !



lite gulligt att de smaskat på disktrasorna ha ha..

jag kommer inte ihåg vad den hette nu...detstår ultrasonic pestrepeller på ljudgrejen iaf?



vi provade med fällor först..men aldrig mer.

en kväll hörde jag hur det lät i köket som fasika..skramla och hade sej..då var det en stackars mus som fastnat men inte dött som sprang omkring under skåpenmed fällan fast på sej!!!blä usch och tvi jag börja t.o.m GRINA ha ha !



så vi köpte ljudgrejen...nu hör vi dom inte..tror dom e borta..?

det bor säkert nån liten husmus nånstans ..men det är okey om den inte förstör..och tar sej upp/in i huset...får hålla sig under köket isåfall :-)..



lång kommentar :-)!



kram kram

2010-02-10 @ 21:13:25
URL: http://ljuvahus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0