Skipbo, 500 och död fågel

Nu har mamma och pappa åkt :( Jätte tråkigt tycker jag!
Det har varit så himla mysigt att ha dom här på besök.

Pappa och mamma med deras Gold Wing med släp :) Jag undar om pappa har lagt ner planerna att skaffa en liten husvagn till den? Han har  nämligen pratat om att göra det :) Han är lika prylgalen som mej. Jag undrar vart jag och min syster har fått de ifrån? :D

Jag och mamma spelade skipbo i gårkväll.

Vi hann även med att spela 500. De va skojigt! Medans pappa och Anders satt och kollade på tv så spelade vi kort vid köksbordet. :)


Mamma vann. Både på skipbo och på 500 :(

Imorse spelade vi igen... Den här gången va pappa med...
Vi spelade 3 gånger, och han vann alla gånger... Han är bra, min pappa ;)


När vi höll på och skulle göra iordning frukost, small det till i köksrutan.. De va en fågel som flög in i rutan.
Den tvärdog på engång :/
Pappa fick återigen ta hand om den döda fågeln... Tack pappi

Men jag undrar vad de var för fågel..

Nån som vet?


När mamma och pappa åkte, tog jag på mej shortsen och gick ut och plockade upp ällpen som ramlat ner. De var en heldel...
Tanken va nu att jag skulle fortsätta med uppfarten. Men det är varm och jag orkar inte.
Istället ska jag äta lunch, och sedan gå ut och se om jag kan göra rent poolen... Den ser ju ut som ett bombnedslag ungefär...

Tack mamma och pappa för 1,5 underbar dag! Jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: anna

http://www.birds.se/

2010-07-27 @ 13:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0