Välkommen till världen Amanda

Min fina vän har äntligen fått bebis.
En liten tösabit som fick namnet Amanda :D
Hon är gudomligt söt, och har Anna-Karins pikanesögon ;) Och Andreas mun.

Allt hade gått bra, vilket känns otroligt skönt!

Tidigare i veckan så trodde dom att bebis hade ett omoget hjärta, så AK blev då inlagd med CTG för att ha koll. Testen visade bra, och de var inget omoget hjärta. Skönt!

Igår när jag pratade med Andreas så berätta han att hon hade 20 sekunder mellan värkarna. Hon var dock endast öppen 5 cm.
Hela kvällen gick jag med mobilen i handen, har nog aldrig varit inne på fb så mycket som igår.
Jag ville veta så allt va bra eftersom hon är en av mina bästa vänner.



Klockan 01:10 den 13 Februari 2011, tittade den lilla krabaten ut. Hon var då 46 cm lång och vägde 2885 gram :D

Grattis min fina vän till tösabiten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0