DAX FÖR TAKIDA IGEN!! Duktiga jag!

78073-11

FAAAN VAD KUL!! Piffen skickade ett sms till mig igår och berättade att hon fått tag på biljetter till Takida! Faaan vad lovley!!! Åhh det ska bli så jävla kul... Det är bara 11 dagar kvar... Då ska vi festa och rocka.. Vi har redan sett dom 2 gånger.. Men va faan spelar det för roll??! Dom e ju asbra!! Dessutom så har man ju nått snyggt och vila ögonen på medans man rockar till bra musik...

Faaan vad härligt med fredag igen!!
Jag har inte gjort ett skit på hela dagen. Vi har haft självstudier hela dagen så jag har bara softat framför datorn..
Fast jag har faktiskt varit riktigt duktig idag... Jag har sökt 18 jobb... Mest dagis jobb men även andra..
Ihelgen ska jag inte göra ett skit.. Fan vad skönt!! Eller jag och Andreas ska kanske åka ut till mamma och pappa. Men det är inte helt säkert än.. Men troligtvis så blir det så, för Doris ska ju flytta hem till dom, ov´ch jag paratade me mamma om de då sa hon att det kanske blir i helgen.. *HOPPAS* Det är ju bäst för henne. Eftersom jag inte har tid med henne..
Jag ska få massage idag *lovley* men inte av Andreas.. Utan av Lisa min kompis, hon håller på och utbildar sig till massör. Faaan vad nice!
Den här veckan har jag äntligen kommit igång med träningen igen efter 2 veckors förkylning.. NICE! Det är faan as skönt och träna.. Man känner sig mycket piggare..
Vi ska träna på söndag med... Skönt..

Ha! Jag skickade ett sms till Daniel i måndags, vi har ju inte pratat sen jag blev tillsammans med Andreas. Jag har ju inte ens fått jobba kvar på restaurangen heller för att jag blev tillsammans med honom.
Aaa iallafall så skickade jag ett sms till båda hans mobil nummer för jag inte visste vilket av dom han använde.. Jag skrev: Hej hej! Tänkte bara säga att jag finns kvar
                                                  om ni behöver hjälp på restaurangen. Kram

Men jag fick inget svar..
Sen i onsdags kväll hade jag fått ett sms av honom där det stod:
Hej hej! har du skickat sms till
mitt andra nummer? Kram kram

Så skickade jag tillbax och skrev japp det har jag, jag skickade till båda nummrena för jag visste inte vilket du använde.
Flera timmar senare så fick jag ett sms av honom där det stod: Hej hej! Har du lust att jobba på restaurangen någon gång om det behövs? Kram

HALLÅ??? Det var ju det jag skrev till honom.. Men han "behöll" väl sin stolthet och låtsades som om det var han som frågade från början. Men smart som jag är så skickade jag tillbaka.
Ja dte var ju det jag skrev i första sms:et!

haha... så nu e det bara och hoppas på att han hör av sig så mycket som möjligt. Jag är i ett stort behov av casch just nu...


OVER AND OUT!

Puss Bitchen










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0