Godmorgon fredag! Ja beundrar min farfar!

Eller goddag förmiddagsfredagen..

Jaja, då va de fredag igen... De är snart en vecka sen jag halkade och stukade armen, och de har inte blivit mycket bättre..
Nu dunkar de i armen så fort jag inte rör handen.. Asså om ja bara kollar på tv, och har handen på magen, då kommer de som vivbrationer i armbogen, dessutom börjar tummen rycka... kit konstig kännsla... Dessutom gör de ont..
Ondast gör de på mornarna, då ja vissa nätter har vaknat av att ja legat konstigt me armen... Annars gör det ont hela tiden..
Jag beundrar min farfar, som bara hade protes på vänster arm.. Han grejade ju de mesta lixom.. Visserligen hade han ju haft de sen han va 9 år.. Och dessutom hade han förmodligen inte ont utav de..
Farfar hade haft namnsdag idag om han hade funnits i livet... SVEN
Men som att dusch.. Hur lätt är det med en arm? Aaa just de kanske inte va såå svårt, men torka håret? De e ju tur att de finns hårfön...
Jag är iaf glad att det är vänster arm.. Annars hade ja ju inte ens kunnat torka mej efter toabesök...
Man ska vara som mn kompis Anna... Hin kan använda båda händerna... Vadå är det övning som krävs för de eller??

Nu kom posten... Säkert bara räkningar...

En sak ja undrar över är när har min pappa namnsdag? Han heter ju Sven-Bertil.. Aaa han e från jämtland =)
Men som idag är det Sven, har bara halva pappa namnsdag då? Och andra halvan när det är Bertil?
Ähh de här med namnsdagar e ju inte så viktiigt.. Bara man inte glömmer min den 17de februari =)

Kommentarer
Postat av: Maria

sv: men ska jag vara ärlig så är ja inte så glad i snö;) det får gärna vara vitt på julafton annars e det inte så noga. Tack desamma

2008-12-05 @ 12:54:17
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0