Kräks o present

oj vlken dag de va på jobbet idag.... Jag e heeeeelt slut...
När vi sitter och har smling är de ett barn ((Ca 1år)) som bara börjar gråta, sedan spyr hon raktut på golvet.... Jag får panik!!! Shit spya, alla barnen... Bara dom sitter kvar....
Själv ktade jag ner, bort från spyo och bort från skrikande barn... =) Aaa ja vet, inte såå pedagogiskt... Men ja kunde inte göra annat.... Jag är verkligen livrädd fö kräks.. Kan inte hjälpa de....
Jag är livrädd o kräkas.. Jag hatar de! Jag blir som ett litet barn, vill att mamma ska vara nära mej och klappa mej på huvudet och säga att jag är duktig.. Så som hon gjorde när jag var liten...

Annars har dagen varit OK, men jag har varit supertrött!
Vi hade julfest idag också på jobet... Våran kokerska lagade all mat till föräldrar och barn... Sååå gott med julbord...
Även fast jag bara äter skinka, potatis och rödbettssallad, nån enstaka lax oxå, så är det själva tjusningen me bara ordet julbord som jag gillar...

Fick även en present av alla föräldrar...

Mini marschmallows, tvålar och en blomma =)

De va ju gulligt =)

Kommentarer
Postat av: Marina

Grattis har ni oxå spya i gång hos er....samma hos oss! Bara en sisådär 5 ungar som e borta!

2008-12-16 @ 21:01:30
URL: http://marinasinmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0