Nyårsafton 2008

God morgon!

Idag blir det stäåda av... Jag har redan plockat lite, så nu e de bara dammsuga och torka golven kvar... Skönt... Jag ska även göra 2 smörgåstårtor idag...
JAG FYLLER JU ÅR IMORGON =) =) =) HURRA HURRA HURRA FÖR MEJ!!
Så de ska bjudas på smörgåstårta...  Men faktum är att jag verkligen inte har en aning om vilka som kommer... Jag har ju inte bjudit hit nån specifik, utan dom som kommer dom kommer.. De blir lättast så... Ingen nämn och ngen glömd...

Så idag är det sista dagen på 2008 då... Hmm aa spännande år!
Jag tycker att nyårsafton har blivit så himla överskattat... Vi ska till Monica och Adrian idag och äta gott och bara ha de allmänt trevligt...
Jag tycker så himla synd om alla djuren... Stackars dom som är skotträdda! Katten D va livrädd igår när dom höll på och skjuta här utanför... Helst skulle jag vilja va hemma med henne.... Men de går inte...

Jag är dessutom livrädd för eld... Jag är livrädd att saker och ting ska börja brinna... Jag är verkligen paranoid när det gäller det... Jag måste dubbelkolla så att ljusen är släckta och att det inte har sprutat glöd utanför...
Jag kan knappt ha lampor tända om jag inte är hemma...
Usch!
En annansak jag är livrädd fr med nyårsafton, det e at det ska komma in nån raket genom fönstret så att det börjar brinna... Där jag bodde förut, där hände de jätte ofta... Ja inte att det började brinna, utan att raketerna for på fönstret...

Nu ska jag fica frulle, sen smörgåstårtorna....

BTW läkaren ringde mej igår... Jag ska dit och göra om mitt blodprov för B12.. Hon såg ganska allvarligt på att det va lågt.. Speciellt när jag är så ung... Så hon frågade om jag höll på och banta, eller om jag var vegan... haha... Nopp... SÅ på fredag ska jag dit... Dessutom måste jag vara fastande imorgon, från 20.00 på kvällen... =/ på min födelsedag... Jag sa de till henne.. Då sa hon att vi skulle ta de nästa vecka ist'llet, men de ville ja inte... Orka vänta... Hon sa dessutom att om det verkligen är så lågt så kommer jag få medicin... Jahapp... Pillertrillare... Jag som tycker att det räcker me o komma ihåg p-pillerna.... Astmasprayen har jag dessutom tappat bort =/ jaa de e dumt.. Men jag tror att den ligger i nån av mina väskor... Ska kolla de sen...

Nu blir det frulle... Älsklingen sover fortfarande så jag ska ta och väcka honom först....

VAD SKA NI GÖRA IDAG??

Kommentarer
Postat av: madde

vad kul att fylla år den första? :D

2008-12-31 @ 17:33:42
URL: http://ilovesister.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag hade oxå B-12 brist och fick äta Triobe i ett år :) Men det hjälpte tydligen :D!!



God fortsättning!

2008-12-31 @ 17:52:35
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0