Sankta Lucia

Jahaa ja då va de Luciadagen då... Hmm... Ingen frukost på sängen fick jag heller.. Fick visserligen en annan sak istället....
Så nu sitter jag här och är en aning hungrig... Måste hitta på nån frulle, sen ska vi ju baka lussebullar.... Eller de kommer nog bara vara jag om gör de... Anders suckar hela tiden när jag sägr nåt om de...
Men de gör väl inget...
Attans! Jag hat ju glömd o köpa glögg!! Aaa den alkoholfria såklart, den andra smakar ju peck!
Åhh jag visste attd et var nåt jag hade glömt... Men nu e de så och då går de inte o göra nåt åt det..

Mitt julpyssel blev jätte fint =)
 
De luktar iaf gott =)

Här kommer egobilder =)
 

så de va de =)

Vad ska ni gör idag???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0