Foton från Thailand...

Nu va de iof ett tag sen vi kom hem från Thailand... 1 månad igår för att vara exakt...
Villket underbart land måste jag säga! Jag vill tillbaka nu, dock inte flyga... Men en resa vi absolut kommer minnas länge med tanke på allt som hände där...

  • Sjuk samma dag som skulle åka + 5 dagar efter.
  • Magsjuka
  • Jag svimma, drack för lite vatten...
  • FÖRLOVADE OSS =) =) =)
  • Tatuerade oss..
  • HELT UNDERBART!!!

    image109
    Kvällen vi kom... Lagom trött!

    image108
    Gösta på hotellrummet...

    image107
    Vi...

    image106
    Sååå fin...

    image105

    image104
    Fluga? Eller bara Ego??

    image103
    Anders har sitt barnasinne kvar...?

    image102
    Stackars liten.. Han stod där varje kväll. Folk köpte bananer där till honom... Allt för o tjäna pengar!

    image101
    De blev cola för mej... Jävla pencilin!

    image100
    3-rätters för 2.... Dock va ja satans förkyld och kände ingen smak...
    image99
    Vi vandrar på stranden....

    image98
    Solnedgång...

    image97
    Pussbild på stranden....
    image96
    Min älskling!

    image95
    Jag stötte på endinosaurie på DinoPark.. Riktigt kul minigolf!!

    image94
    Vi...

    image92
    En glad jag=)

    image91
    jag...

    image90
    Den mysigaste stranden i Kata...

    image89
    Sååå goda pannkakor!!

    image88
    Nice..

    image87
    Äventyrspark, me shower och grejer. Typ grönalund, fast utan karuseller...

    image86
    Shysta handfat... Vattnet kom från näsborrarna =)

    image85
    Hmm... Jag på Fantasea me kakaduorna i bakgrunden..

    image84
    SMÄRTA!!!

    image83
    No pain, no gain....

    image82
    Den var värd all smärta.. Såååå nöjd!
    image80
    Smärta!

    image79
    Men resultatet blev bra!

    image77
    Efter en aning alkohol i kroppen, så va det strippstången som gällde...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0