Dagen i allo =) Kommentera mera =)

Åhh ja blir så glad varje gång jag loggar in på min älskade blogg och ser att jag har fått flera kommentarer... =) De är istortsett höjdpunkten på dagen... =)

Nu har ja iaf pratat me Silja, och de va absolut inga problem =) Ja ska träffa Staven imornbitti vid odis och få pengarna =)

Skönt! men min kära sambo verkar vara pissförbannad.... Men de skiter ja i, jag har sagt att han kan åka med dom men han vill inte.. Så då finns de inget ja kan göra....

I helgen kommer jag förmodligen vara sjuk.... Usch o nej ja vill verkligen inte!! Men ja mår verkligen skit... Jag har galet ont i öronen, snorar och fyser... Konstant!

Faan ja blir galen på läkaren, jag har fortfarande inte fått nån jävla kallelse!!!

Idag åkte jag tidigare till jobbet... Ja klev av vid rådmansgatan istället för odenplan, anledningen till de va för att ja tänkte hälsa på dom på kiosken, där ja alltid handlade kaffe och smörgås.. Ja skulle göra de idag me, men då bjöd dm mej på kaffe och macka.. Åhh guden i faan vad jag har saknat dom mackorna!!!'

nu ska ja nog hoppa in i duschen och gå och sova.... Anders kollar ju på Prison...

KOMMENTERA MERA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0