Jag är rädd!

Nu sitter jag på jobbet... de är 10 minuter kvar tills ja börjag... Äter frukost och dricker kaffe...
Är pisstrött!!
Ringde Huddinge nyss.. Dom ska ringa mej 10 över 9... Synd då att jag inte har nått batteri på mobilen.... FAN!
Grät mej typ tills sömns igår.. Jag har blivit jätte rädd, för vad de kan vara me ögat.. Tidigare har ja bara rykt på axlarna och sagt jaja de ordnar sej, men nu är ja inte lika säker längre...
7 månader har gått, och det utan nån förändring..
Varför får jag aldrig en kallelse från Huddinge? Har dom glömt mej? Eller har det kommit bort på posten??

Nu ska ja jobba! Måste dricka upo kaffet så ja kan hålla mej vaken...

Kommentarer
Postat av: Diana

TACK för rösten på årets blogg! Vill du få fler röster på din blogg? Tips; skriv ett inlägg och uppmana dina läsare att rösta på dig! Fortätt nominera bloggar, det är 6 dagar kvar! =) Läs gärna mitt nya inlägg! =) Kram p.s. fin blogg, ska vi prenumerera på varandras?? =)

2008-11-10 @ 12:11:25
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: anna-karin

hoppas du får höra ngt snart kram

2008-11-10 @ 14:47:12
Postat av: Fredrik *Frisören

Nice blogg

2008-11-10 @ 15:37:39
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0