Jobbning

Sitter nu på jobbet, rasten är snart slut. Det är sjukt skönt att va tillbaka här, även fast ja i vissa stunder känner att jag bara skulle behöva lägga mejj ner i 5 minuter...
Örat då... Jo de sitter ju där det sitter... Ont som 1000an, speciellt oskönt va de när barnen spelade maraccas...

Ja toro ändå jag har öroninflammation...
Inatt vaknade jag 01.30 av att jag hade svin ont.. somnade inte om förrän 03.15... Försov mej, vakanade när de va 10 minuter kvar tills jag skulle gå.. Men hade hunnit ändå... DOCK va dessutom pitt tåget försena, så ja kom ca 20 minuter försen... ATTANS!
Nu ska ja upp och jobba igen...


Kommentarer
Postat av: Sarah

haha det minns jag inte.. tror inte det :P

2008-10-15 @ 16:21:35
URL: http://aflikka.blogg.se/
Postat av: Håkankråkan

Kul att du kom till jobbet alls ;-D men hallå bor man i Södddetäjje så får man fan starta lite tidigare ju...

Du verkar vara en jävel på PowerPoint! haha

2008-10-15 @ 18:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0