Färg i håret!

Nu har jag äntligen fått tummen ut röven! Jag sitter med hårfärg och färgar min utväxt! De va mer än välbehövligt!

Snart ska jag hoppa in i duschen och skölja ur den.


Snart kommer min älskling hem. Stackare, han har haft så mycket på jobbet att han inte ens hunnit haft rast.. När han kommer hem ska han hoppa in i duschen och så ska vi fixas, för sen ska vi iväg på vigselträff... =) Spännande!


Då först kanske man börjar förstå att vi faktiskt ska gifta oss... Vi kommer även bli bjudna på middag där. Mysigt värre. Hoppas de blir gott =)


Nu måste jag skynda mej in i duschen så jag e klar med de när älsklingen kommer hem!


Kommentarer
Postat av: Terese

Vilken färg?^^

2009-04-23 @ 17:19:43
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

typiskt att mamma såg fel på datum, nu kan dom ju inte gå dit :(

2009-04-23 @ 17:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0