Jag tänker på dig!

I fredags va de en olycka vid Salem.... En omkom och en blev kraftigt brännskadad och fick föras med helikopter till Karolinska....
Imorse innan jag skulle gå till tåget så fick jag reda på att det var en gammal kompis till mig som var den brännskadade... Ett ex "nya" flickvän... Usch det är så hemskt!

Livet är så orättvist!

Det är sån man tror händer andra, ingen som man själv känner/kände....

Usch!

Jag tänker på dig! Och hoppas du snart blir bra!

Jag pratade med C idag. Han sa att du mådde bättre och var vaken och att dom kopplat bort slangarna från dig. Det kändes så skönt att höra. Men nu fick jag ett nytt besked.... Att du blivit sämre igen. Jag hoppas att allt går vägen!

Jag tänker på er båda!!

Låt det idag finnas frid inom dig. Må du lita på din tro att du är exakt var du
är menad att vara. Glöm inte bort de oändliga möjligheterna som föds från
tro. Må du använda de gåvorna som du har fått, och ge vidare den kärlek som
har givits till dig. Må du vara tillfreds i vetskapen om att du är värdefullt

barn. Låt den närvaron sätta sig i din kropp, och ge din själ friheten att
sjunga, dansa, lovorda och älska.


Kommentarer
Postat av: belinda

Usch, hemskt!

2009-05-02 @ 12:18:14
URL: http://belinda.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0