Villevillakulla

Ny vecka nya tag! Dax o fara o jobba =)
Men de gör inget, för jag tycker bara att det är roligt!

Har jag sagt att vi har hittat ett nytt hus? De ser ut som villevillakulla... Ni vet Pippis hur =)
Såå charmigt... Dessutom är det utomhus pool.....


Är de inte lite lika??


Men jag försöker få min köra pappa och gå i borgen för mej, eftersom jag inte har nåt papper på att jag jobbar, så har vi ju inget lånelöfte.... Men min älskling ska ringa banken odag och surra med dom....

Nu ska ja göra klart de sista för och kunna dra till jobbet...


Har ni haft en bra helg? Vad har ni gjort??
Min va helt fantastisk!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Med tanke på rådande konjunktur borde bankerna va rädda om sina kunder o ge dem va de vill ha, "plötsligt händer det" o då behöver man inte låna några pengar alls juh=)

2009-04-20 @ 11:40:16
URL: http://evonns.blogg.se/
Postat av: Sanna

Men gud, vilket sött hus! =D

2009-04-27 @ 11:19:01
URL: http://gadh.blogg.se/
Postat av: Anonym

öhh, men nej, förstår inte vart du ser likheten :s men men

2009-05-02 @ 10:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0